Strzegomka na zły początek !

 Nie wiem właściwie co za diabeł pcha mnie zawsze na rozpoczęcie sezonu nad puste nurty Strzegomki. W ciągu trzech lat złowiłem tu raptem trzy ledwo wymiarowe pstrągi i jednego klenia! Diabeł ma zapewne na imię - Lenistwo. Nie chce mi się jakoś nigdzie daleko jechać, ale właściwie taka strzegomska terapia działa w ten sposób, że dostaję dodatkowego parcia i zapewne w weekend ruszę gdzieś dalej. Byle tylko rzeki nie zaczęły wariować.

 Właśnie zaczęły się roztopy po trzydniowej zimie. ;) Wbrew pozorom wybór ani nie jest łatwy, ani nie jest duży. Ślęczałem niedawno nad tabelkami Informatora Krainy Pstrąga i Lipienia na sezon 2015 i .... jest sporo zmian, ograniczeń. W niektóre miejsca i tak nie ma po co jechać. Tak czy siak Strzegomka jest już zaliczona w tym roku i czas najwyższy coś złowić....

W sumie i tak nie liczyłem na jakikolwiek połów. Po prostu chciałem przetestować nowy aparat. Liczyłem na słoneczny dzień. Pomimo prognozy oznajmiającej, że słoneczko będzie to go nie było ! Cholera. Nie dość, że nie ma ryb to w dodatku nie ma nawet słońca. Jak już spakowałem cały majdan i wjechałem do miasta to pokazało się piękne słonko, które ozłociło wszystko w około ! Super.






2 komentarze:

  1. Congrats on the new camera. The pictures are great.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! This is only the sample. This camera is associated with high hopes. I would like to clearly show my country. ;)

      Usuń