Wspaniała pustynia

Całkiem nowe dla mnie miejsce. Jestem tu pierwszy raz. Jednak nie sam, a w grupie osób trzech. Trzech facetów ze spinningami przez kilka godzin nie złowiło ani sztuki kropkowanej ryby. Najczęściej skakały kleniki w wielkości centymetrów około 12. :) Koledzy łowili na woblery, ja konsekwentnie na obrotówkę. Moją ulubioną przynętę pstrągową na lato ! Czy obrotówka mnie dziś zawiodła ?? Raczej nie.

 Widoki nie zawiodły ani na moment. Towarzystwo również nie zawiodło. Utrzymałem nawet moją stałą passę i nadal nie złowiłem w tym sezonie pstrąga. Nawet niewymiarowego. Coś niesamowitego ! :) Skoro wędkowanie jest tylko spacerem nie ma wielkiego sensu opłacać kartę wędkarską w przyszłym roku ! Po co !? I tak nie ma żadnych kontroli nad rzekami ! :) Jeżeli chodzi o rybostan to wrocławskie łowiska to nędza i rozpacz.







8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sama rzeka jest bombowa, ale co z tego. Sama rzeka to za mało...Ale spodobała by Ci się.

      Usuń
    2. Życzę Ci połamania kija lub kołowrotka :)

      Usuń
    3. W sobotę będę w Lublinie to postaram się połamać Twój kij lub kołowrotek ! :)

      Usuń
    4. Na te wyjątkowe wydarzenie będę musiał się ogolić :)

      Usuń
  2. Miałem 2 kontrole ostatnio : w grudniu i tydzień temu. Na bardzo małych rzekach na Dolnym Ś. Niestety z Wrocławia na sensowną wodę górską jest raczej kawałek drogi. Nie mniej więcej, życzę połamania w ostatnim miesiącu pstrągów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontroli u mnie brak. Dla mnie sezon już się zakończył. Więc u mnie pstragowe zakończenie już było. Więc to Tobie życzę polamania kija. :) Pozdrawiam !

      Usuń